Teilen
Speichern Gespeichert
Buchungstermine & Gäste
Kostenlose Stornierung in 2023
Diese Immobilie gestattet kostenlose Stornierung
  • Gültig für Aufenthalte in allen Ländern bis um 31. Dezember 2023
  • Bis zum 30. September 2023 buchen.
  • Gäste können bis zu 43 Tage vor dem Ankunftsdatum kostenlos stornieren.

Ausstattung

Parterre
Eingangshalle
Toilette
Offene Küche
Wasserkocher, Kochherd (Induktion, 4 Kochplatten), Dunstabzugshaube, Kaffeemaschine, Backofen, Spülmaschine, Kühl-/Gefrierkombination
Wohn/Esszimmer
TV (Flatscreen, internationale TV-Kanäle), Esstisch, Sitzecke, Klimaanlage
3x Schlafzimmer
Doppelbett (160 x 200 cm)
Badezimmer
Badewanne mit Dusche, Waschbecken
Badezimmer
Dusche, Waschbecken, Toilette
Wirtschaftsraum
Kühl-/Gefrierkombination, Waschmaschine
Allgemein
Terrasse (alleinige Nutzung)
Garten (alleinige Nutzung, umzäunt, 1200 m2)
Gartenmöbel
Liegen
Grill (Gas)
Sonnenschirm
Pool (alleinige Nutzung, Wasseralarm, 8 x 4 m.)
Kinderbett
Hochstuhl
Verfügbarkeit
Kalender wird geladen
Beliebte Orte in der Nähe
Klicken Sie hier, um Orte in der Nähe anzuzeigen
Zentrum 1.5 km
Restaurants 1.5 km
Bank 1.5 km
Zentrum
1.5 km
Restaurants
1.5 km
Bank
1.5 km
Lebensmittel
3 km
Fluss (Entrecasteaux)
14 km
Fahrradverleih (Vidauban)
15 km
Golfplatz
25 km
Badesee (Gorge du verdon)
30 km
Strand (Fréjus)
40 km
Flughafen (Nice)
90 km
Hausregeln

Bewertungen und Rezensionen

3.8
Angenehm
11 Bewertungen alle Bilder anzeigen
|
Von Gästen empfohlen
Frau Drouen-Gemser
4.6 /5
Blieb 1 Woche vor 1 Jahr

Het is een heerlijk huis, voorzien van alle gemakken! We hebben elke ochtend en (wanneer we thuis aten) lekker ge-bbqd! Je bent zo in het gezellige dorp voor een leuk restaurantje, fijne bakker of uitgebreide supermarkt, waar je ook goedkoop kunt tanken. Ook in de buurt of op een redelijke reisafstand is er genoeg te doen! We zouden, als we nog eens naar Zuid-Frankrijk gaan, zeker hier terug willen komen!

Familie Müller
2.8 /5
Blieb 2 Wochen vor 1 Jahr

Wir wurden von der Verwalterin empfangen. Da wir (vorher angekündigt) eine Stunde später ankamen - auf einer Strecke vom Ruhrgebiet bis in die Provence kann man die Zeit nicht genau einhalten, hatte die Verwalterin keine Zeit mehr für uns, das Notwendige zum Haus zu erklären. Hinzu kam, dass wir sofort die Kaution, die Reinigung, den Aufenthalt für den Hund sowie das (nichtgebuchte Bettzeug - ich hatte vor der Anreise noch mit einer Mitarbeiterin von Belvilla telefoniert, die mir erklärte, dass ich das dann vor Ort klären könnte) bezahlen musste. Mit den Worten - ich kriege das Geld, sonst kriegen Sie nicht den Schlüssel, haben wir natürlich bezahlt. Sofort wurden die Modalitäten für die Abreise besprochen - dafür wurde kein erneutes Treffen vereinbart. Wie man dann klären kann, ob alles o.k. war (auch bezüglich der Kaution) erschließt sich uns nicht. Eine Quittung über das gezahlte Geld erhielten wir auch auf Anfrage nicht, das wäre nicht üblich.Das Haus hatte vieles zu bieten, leider auch viel Schmutz in Form von verschmutzen Pfannen und Töpfen, Knoblauchpresse, offene Nudeltüten sowie offene Chipstüten. Schälchen mit Zucker, aufgeschnittene Wurstscheiben im Körbchen, blinde Gläser und vieles mehr. Am 22. Juni gab es durch einen Defekt einen Stromausfall in der Gegend. Dass es kein Schaden in unserem Ferienhaus war, wurde zunächst nicht geglaubt. Ein Elektriker wurde geschickt, der das ganze dann bestätigte. Außerdem schickte uns dann die Verwalterin eine Information des dortigen Stromanbieters mit dem Hinweis auf die Arbeiten. Das größte Problem aber war, dass wir das elektrische Einfahrtstor zum Grundstück nicht händisch öffnen konnten. Wir hatten also keine Möglichkeit das Grundstück zu verlassen weder zu Fuß noch mit dem Auto. Da konnte uns keine Information gegeben werden, wie man das ohne Strom öffnen könnte. Das ist natürlich ein Unding und außerdem möglicherweise sehr gefährlich, wenn man in einer Notsituation das eingezäunte und mit Büschen bepflanzte Grundstück nicht verlassen kann. Alles in allem eine unschöne Situation.

Antwort von Eigentümer

Spijtig deze reactie te lezen en dat u geen goed gevoel heeft overgehouden aan het verblijf. Op de voucher staat alle informatie, waaronder de kosten voor het linnengoed. Momenteel vragen wij alle huurders de etenswaren mee te nemen ofwel zal de schoonmaakster deze verwijderen. Bij ons is het gebruikelijk op het verblijfticket van de gasten aan te geven dat de borg betaald is en dit wordt dan ondertekend. Bij vertrek na controle krijgen de gasten de borg terug. De electriciteitsuitval was echt even heel vervelend, helaas zijn dit soort dingen overmacht en hebben wij voor u zo spoedig mogelijk de oplossing gezocht, daar was u die dag erg content mee.

Familie Vandevyver
1.6 /5
Blieb 1 Woche vor 1 Jahr

Eén grote Nachtmerrie ! Volgens de site was schoonmaak optie, bij aankomst bleek het verplicht 200€. Het huis lag er vies en vuil bij, al bij al tevreden dat we zelf andermans troep niet dienden op te ruimen! De verantwoordelijke (poetsvrouw?) zou de dag nadien komen....maar durfde blijkbaar niet, niemand gezien. Heb veel bewijsfoto's genomen van drollen op de rand van zwembad, kasten vol rommel, halvolle zak chips, vervallen keukenkruiden, kleverig rottende worst, vieze plakkerige handvaten van keukenschuiven, verstopte afloop in badkamer, stofnetten in leefruimte, verwilderde tuin, grondverzakkingen op terras waar onkruid de bovenhand krijgt, enz.... teveel om op te noemen. Kortom dit is een schandaal !

Antwort von Eigentümer

Heel vervelend dat u uw verblijf zo ervaren heeft. Het kan zijn dat dit niet de geschikte plek voor u was. Op de voucher kunt u zien welke kosten er berekend worden en heeft u waarschijnlijk over het hoofd gezien waardoor er op aankomstdag een vervelend misverstand ontstond. U meldde de volgende dag dat u het niet helemaal schoon vond en gaf aan dat we niet meer hoefden te komen. Momenteel vragen wij de gasten hun etenswaar mee te nemen ofwel verwijderd de schoonmaakster dit voor aankomst van de volgende gasten. Er zijn in dit huis enkele kasten voor prive gebruik en gaan er vanuit dat deze kasten niet worden betreden. Wij hebben de schoonmaaksters instructies gegeven en wij zijn bezig de tuin nog mooier te krijgen, wat i.v.m. de extreme droogte dit jaar erg lastig is

Familie Theunissen
4.2 /5
Blieb 1 Woche vor 2 Jahren

Heel fijn huis Mooi goede locatie

Frau Van Der Vliet
3.5 /5
Blieb 1 Woche vor 3 Jahren

De aankomst was een beetje teleurstellend aangezien we de sleutel moesten ophalen bij Marjolein na 17 u autorijden .

Frau Vingerhoets
3.9 /5
Blieb 2 Wochen vor 4 Jahren

De villa is gelegen op een heel mooie locatie en makkelijk bereikbaar. We hadden goede communicatie met de dame die ons de sleutel heeft bezorgd. De villa is heel mooi en voorzien van alle luxe. Er is wel werk aan de winkel. De beide badkamers zijn aan vernieuwing toe en rondom het zwembad zijn de klinkers hier en daar verzakt, de verlichting in het zwembad hing los en het materiaal van de kuip is ruw en versleten. Niet erg kindvriendelijk.

Herr Monteyne
4.3 /5
Blieb 1 Woche vor 5 Jahren

Leuke, nette en ruime villa. Goede begeleiding bij de aankomst, geen enkel probleem te melden!!

Frau Annick
4 /5
Blieb 1 Woche vor 5 Jahren

Goede ontvangst, perfecte locatie voor uitstapjes, tof stadje, gezellig huisje met leuk terras en zwembad, alle voorzieningen, goede airco in woonkamer, ideale gezinsvakantie !

Frau Homma
4 /5
Blieb 1 Woche vor 5 Jahren

Villa maeva is een super mooie villa met een ruime omheinde tuin. Wij waren op vakantie met onze hond en die kon heerlijk de hele dag in de tuin rondjes om het huis en lekker spelen. Er zit een fijne keuken in. In de tuin heb je ook een overdekt terras waar je savonds nog tot de late uurtjes kan zitten. Het zwembad in de tuin is ook erg fijn en er is veel ruimte om te zonnen. In Lorgues heb je veel gezellige terrasje en de markt op dinsdag is zeker een aanrader! Wie weet tot een volgende keer.

Fragen? Möchten Sie eine weitere Unterkunft buchen?
Fragen? Möchten Sie eine weitere Unterkunft buchen?
Wir sind online! Chatten Sie mit uns. Weniger als 60 Sekunden Wartezeit.