Vakantie geboekt van 29 april tot 7 mei. Ik heb aangeven dat we pas 30 april komen op zondag. Bij aankomst op zondag is de receptie dicht. Terwijl ik contact had gehad dat we zondag zouden komen. Er hing een briefje op het raam bij de receptie. Familie de sleutel ligt onder de de deurmat. Oké en nu ? Welke huisje is van ons. Na anderhalf uur iemand gesproken te hebben konden we naar ons huisje. Na 8 uur in de auto te hebben gezeten. Toen bij binnenkomst zagen we overal viezigheid. Veel stof. Dode beestjes in hoeken en haren in de badkamer. Ook hadden we geen vaatwasser. Dat hadden we wel geboekt. Volgende dag naar de receptie gegaan met dit verhaal. We mochten 2 dagen laten komen en krijgen geld ter compensatie. Nou dat was 31 euro totaal. Echt belachelijk. Ik boek speciaal een huisje met vaatwasser en nu moet ik 7 dagen 3 keer per dag afwassen. Dus wij hebben geen fijne tijd gehad in het huisje. Slechte service en geen begrip.
Urlaub vom 29. April bis 7. Mai gebucht. Ich habe angedeutet, dass wir erst am Sonntag, dem 30. April, kommen werden. Die Rezeption ist sonntags bei Ihrer Ankunft geschlossen. Ich hatte zwar schon Kontakt gehabt, dass wir am Sonntag kommen würden. An der Rezeption hing ein Zettel am Fenster. Familie der Schlüssel ist unter der Fußmatte. Okay und jetzt? Welche Hütte ist unsere. Nachdem wir eineinhalb Stunden mit jemandem gesprochen hatten, konnten wir zu unserem Haus gehen. Nach 8 Stunden im Auto. Als wir eintraten, sahen wir überall Dreck. Viel Staub. Tote Käfer in Ecken und Haare im Badezimmer. Wir hatten auch keine Spülmaschine. Das hatten wir gebucht. Am nächsten Tag ging ich mit dieser Geschichte zum Empfang. Wir durften 2 Tage kommen und bekamen Geld als Entschädigung. Das waren insgesamt 31 Euro. Wirklich lächerlich. Ich buche extra ein Cottage mit Geschirrspüler und muss jetzt 7 Tage lang dreimal täglich Geschirr spülen. Wir hatten also keine gute Zeit im Haus. Schlechter Service und kein Verständnis.